طراحی سایت در تهران
نوشته شده توسط : ساحل

شتریان
طراحی صفحات واکنشگرا (responsive) به طوریکه در همگی دستگاه ها به نکوداشتن قابل نگریستن باشد.
در نظر داشته باشید که هر سایت بسته به احتیاج های شما و انتظاراتتان متفاوت است. شما باید خواسته هایتان را به طراح وبسایتتان بگویید و از او مشاوره بگیرید.

چگونه یک سایت فروشگاهی خوب داشته باشیم؟
مراکز طراحی سایت در طهران به شما کمک می‌کنند که پرسونا مخاطب خویش را بهتر بشناسید.طراحی سایت فروشگاهی در تهران

پرسونا مخاطب: سن، جنسیت، علاقمندیها، موقعیت جغرافیایی و اطلاعات کلی در ارتباط با مشتریان که چگونه و چطور از شما خرید خواهند کرد.

بعد از مشخص کردن بازار هدفتان باید به سراغ رقبا و فعالیت های آنها بروید. صحیح است که مشخص کردن همه اینها کاری زمان بر است اما برای اینکه مرکز طراحی سایت در طهران بهتر متوجه منظور شما و خواسته هایتان شود این گذرگاه را باید بروید.

ویژگی های طراحی سایت شرکتی در تهران
ویژگی هایی که در زیر می‌بینید برای سایت شرکتی شما لازم است:

صفحات اصلی، در ارتباط با ما، تماس با ما، صفحات عمومی
نسخه ریسپانسیو ( ویژه موبایل )
امنیت بالا
بهینه سازی پایه
امکان درج گالری تصویری ( عکس و ویدیو )
نقشه گوگل
طراحی صفحات لندینگ مربوط به معرفی کمپانی یا خدمات
ایمیل اختصاصی
افزونه آمار
فرم تماس
نقشه سایت و robot
اتصال به وب مستر و ثبت در بینگ و یاهو و آنالیتیک
امکان درج نگرش برای مطالب
بهینه سازی سرعت سایت
بهینه سازی ساختار
دسته بندی اصولی وبلاگ
یادتان باشد که اگر شما محصولاتی را برای فروش دارید و یک کمپانی هستید مفتوح هم احتیاج به وبسایت فروشگاهی هستید.

بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران چه خدماتی را به شما می‌دهند؟
یکی از بنیادی ترین خدماتی که شرکتهای طراحی سایت در تهران و یا هر شهر دیگری به مشتریان خویش ارائه می‌دهند بررسی کسب و کارها است. درست است که طراحی سایت در تهران و شهرهای سایر مزیت های مشخصی دارد، اما ممکن است پیشه شما نیازی به ساخت وبسایت نداشته باشد و با شیوه های دیگر ترقی بیشتری کنید.شرکت طراحی سایت در تهران

پس یک مجموعه یا شرکت طراحی تارنما تهران نه فقط برای ساخت بلکه به حرفه دیجیتال مارکتینگ هم تسلط کامل دارد.

طراحی اصولی
یک طراح وبسایت باهوش نخست نیاز های شما را بررسی کرده و انتظاراتتان را خواهد پرسید و پس متعلق به مشخص می‌کند که چه نوع سایتی با چه ساختاری پسندیده شغل شما است. آیا استفاده از ذیل ساخت های حاضر برای شما پسندیده است یا نیاز به کدنویسی است؟

بعد از نیازسنجی باید به سراغ ریسپانسیو بودن موبایل یا اجرای سایت در گوشی ها برویم.

ریسپانسیو بودن
تمامی وبسایت های اجرا می‌شوند باید کاملا واکنشگرا ( ریسپانسیو ) باشند و در صفحات نمایش مختلف بدرستی و استاندارد نمایش دیتا شوند. همچنین در همگی طراحی ها اصول سئو به طور کلی رعایت شود.

امنیت سایت
شرکت های طراحی سایت در تهران باید مسائل امنیتی وبسایت را هم در نظر بگیرند. امنیت سایت به موارد بسیاری وابسته است که باید رعایت شوند. استفاده از رمز عبور مناسب، تعیین سطح دسترسی مناسب، راه ورود مناسب، داشتن گواهینامه ssl و سیستم مدیریت محتوا مناسب از آنگونه موارد امنیتی هستند.

سرعت سایت
سرعت سایت برای کاربرانی که وارد گردآور شما می‌شوند مهمترین عامل است. کاربران سایتهایی که سررسید زیادی می‌برد لغایت برایشان باز شوند را برادر ندارند و سریعا آن را ترک خواهند کرد.

بهینه سازی تصاویر
افزونه های کش
قالب مناسب
cdn
تعداد ریدایرکت ها
می‌تواند در سرعت سایتتان تاثیر زیادی بگذارد.

ظاهری مناسب
در نهایت نخستین چیزی که کاربران با آن روبرو هستند نما سایت است. دسترسی و راحتی شغل با سایت برای کاربران شما مهمترین عامل است. اگر کاربران تو وبسایت وارد شوند و نتوانند ان چیزی که به دنبالش آمده اند پیدا کنند و یا جواب سوالشان را بگیرند، دیگر به سایتتان برنخواهند گشت.

لیست کمپانی های طراحی وب سایت در تهران
شما با یک جستجوی ساده در مرورگرتان به لیستی از شرکتهای طراحی سایت طهران برخواهید خورد. اما کدام را برگزیدن کنید و کدامیک برای شما بهترین کار را سپریدن خواهند داد؟بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

شما با یک بررسی ساده و رویت نمونه کارها و سنجش می‌توانید بهترین گزینه را برای کارتان گزینش کنید. در ادامه به شما خاصیت هایی که باید برای شرکت طراح سایت در طهران در عقیده بگیرید را نوشته ایم.

بهترین کمپانی های طراحی سایت طهران چه ویژگی دارند؟
متن زیر به شما کمک خواهد کرد لغایت در مقایسه بین بهترین طراح سایت در طهران تصمیم پایانی را بگیرید.

تخصص در کار
هر شغلی نیازمند تخصص است. حتما این نکته را در نظر داشته باشید که شما آینده شغلی خود را پیمان است ساخته و در معرض دیدن مشتریانتان قرار خواهید داد. بعد وسواس لازم را برای برگزیدن سایت و ساخت آن داشته باشید.

مشاوره رایگان
یکی از بهترین خدماتی که کمپانی های طراحی سایت به مشتریان خویش می‌توانند ارائه دهند مشاوره مجانی است. شما می‌توانید تمامی سوالات خود از طراحی لغایت افزایش فروش را از شرکت مورد اعتماد خود بپرسید.

همین اکنون می‌توانید با مشاوره رایگان ما در مورد طراحی سایت در طهران از راه واتس آپ در وابستگی باشید.

 

نمونه کارهای مناسب
نمونه کارهای مناسب در زمینه های کاری متفاوت می‌تواند نشانه دهنده اعتبار و توان یک شرکت ساخت وبسایت باشد. می‌‌توانید مثال کارهای کمپانی ها را تقاضا کرده.

قیمت مناسب
قیمت گذاری سایت ها طبق دردسر و میزان هزینه ای که برای کمپانی ها دارد تعیین می‌شود. در این مورد باید تحقیقات زیادی را اتمام دهید. حتما دقت کنید که سایتی که برای شما طراحی می‌شود چه میزان زمان دستگیر و چه امکاناتی را به شما می‌دهد.

قرارداد
حتما با شرکتهای معتبر پیمان نامه ببنید و در این قرارداد تعیین کنید که چه امکاناتی را برای وبسایتتان در عقیده گرفته اید. هزینه ها و موعد تحویل و بندهای پیمان نامه مهمترین نکته در پیمان نامه بستن است.

مکان فیزیکی
شرکت های معتبر طراحی سایت در طهران حائز فضا فیزیکی و ثبت رسمی هستند. شما می‌توانید ساخت وبسایت خود را به دست فریلنسرها بسپارید. اما در عقیده داشته باشید که هرکدام از این موارد مزایا و معایب خود را دارد.

اجرای پروژه شما توسط یک کمپانی مزایای پایین را به به اتفاق خواهد داشت:

همیشه و همجا در دسترس شما هستند. شما نمیتوانید مکان و جای ثابتی را برای فریلنسر در عقیده بگیرید.
تعهد به کار
پشتیبانی دائمی. پس از طراحی وبسایتتان آیا مفتوح هم می‌توانید فریلنسر باره عقیده را پیدا کنید؟
سئو
یکی از مواردی که به افزایش فروش شما کمک می‌کند سئو است. سئو به شما کمک می‌کند که در رتبه های احسان در گوگل قرار بگیرید. زمانی که مشتریان به دنبال یک محصول ویژه هستند که شما فروشنده آن هستید، کلماتی را جستجو می‌کنند که به محصول شما کم و بیش است. داشتن یک سایت مبنایی برای افزایش فروش نیست. ولی شغل کردن بروی سئو یکسایت حتما آن را به فروش اغلب می‌رساند.سئو و طراحی سایت در تهران

اما شرکتی که ساخت یک وبسایت را به عهده می‌گیرد باید با اصول و قوانین سئو آشنایی کامل داشته باشد و در این زمینه هم حرفه ای باشد.

پشتیبانی طولانی مدت
بعد از اینکه ساخت سایتتان تمام شد و تحویل شما گردید ، شدنی است بعدها بیچارگی به دگرگونی ها یا عوض کردن بعضی از منوها یا محتواها باشد. اگر شما در مجموعه فردی را ندارید که این کار را برایتان سپریدن دذهد باید از شرکتهای طراحی بخواهید که برای شما حمایت سایتتان را انجام دهند.

در اثناء بستن قرارداد این موارد را می‌توانید بیان کنید.

قیمت طراحی تارنما در تهران
اکثر ما معمولا به تعقیب خدمات و یا محصولات ارزان بها ولی با کیفیت بالا هستیم. ولی همچنین می‌دانیم که محصولات ارزان بها به علت سود کمی که برای سازنده دارند، اهمیت کمی برای فروشنده دارند و این بی اهمیتی باعث بی کیفیت شدن فرآورده یا خدماتی می‌شود که ما خریداری می‌کنیم.

در باره طراحی تارنما ارزان طهران هم این قانون صادق است. شما نمی‌توانید با کمترین قیمت بیشترین خدمات را گرفتن کنید. درست است که طراحی سایت با سیستم مدیریت محتواهای جدید به مراتب آسان تر شده است، اما کماکان نیازمند دقت و رعایت بنیادین برای سازنده است.

اگر به پیگیری ارزان بها ترین ها هستید در عقیده بگیرید که کیفیت پیشه شما به اندازه ای خواهد بود که خرج می‌کنید.

قیمت طراحی تارنما در تهران برای شرکت ها
قیمت طراحی تارنما در طهران به میزان خدمات و امکاناتی که اخذ می‌کنید متفاوت است. اما اگر بخواهیم بگوییم که چه میزان باید خرج کنید، برای سایت های شرکتی با کیفیت خوب از سه میلیون تومان تا ده میلیون تومان متغییر است . این تغییر بسته به میزان انتظارات شما از سایت دارد.

قیمت طراحی وب سایت در طهران برای فروشگاه ها
ساخت سایت برای یک فروشگاه به مراتب خرج تر و سختتر از طراحی وب سایت در تهران آوش تک وبسایت شرکتی است. امکانات باره نیاز یک فروشگاه خیلی بیشتر از شرکت ها است. اما پایه قیمت برای این مدل سایت ها از پنج میلیون تومان لغایت پانزده میلیون تومان بسته به نوع سیستم مدیریت محتوا متغییر است.هزینه طراحی سایت در تهران

عواملی که باعث اغلب شدن خرج این مدل سایتها شود:

خرید فضای هاست بیشتر به انگیزه بیشتر بودن تعداد درونمایه و عکس ها
نماد الکترونیکی. برای این مدل فروشگاه های مجازی به دلیل خرید آنلاین و اعتماد کاربران به محیط مجازی شما باید اینماد یا همان نماد اعتماد الکترونیکی خریداری شود.
تولید محتوا اغلب به نسبت سایتهای شرکتی
می‌توانید امکانات مورد دربایستن و انتظاراتتان از سایت را برای ما در واتس آپ ارسال کنید و بها ریزبین این گونه وبسایت را دریافت کنید.

خدمات طراحی سایت در تهران آوش تک
یکی از مهمترین تصمیماتی که دارندگان مشاغل می‌گیرند. همین طراحی و ساخت وبسایت است.

شما هم اگر کالا یا خدماتی برای عرضه به مشتریان در اینترنت دارید همین حال که وقتش آن است که سایت بی همتا خود را داشته باشید. اگر شما همچنان سوداگری سنتی و بازاریابی باستانی خویش را دارید و تصمیم به فراتر رفتن از رقبای خود دارید ما ایجاد یکسایت مناسب با کسب و کارتان را به شما توصیه میکنیم.

یک فروشگاه اینترنتی اصولی مساوی است با فروش چند برابری

اما ما در آوش تک برای شما چه خدماتی را در عقیده گرفته ایم:

بررسی و پرسونا مخاطب
برای فهم بهتر از قصد کسب و کارها از ایجاد یک سایت، یک جلسه به چهره حضوری یا غیر حضوری پایدار خواهد شد لغایت نکات مهمی که باید در این فروشگاه مجازی پیاده سازی شود مشخص شود. ما با بررسی پرسونا مخاطب و مشخص کردن هدف نقشه راه و صفر لغایت صد مراحل ساخت لغایت اجرا را برای شما مشخص خواهیم کرد.

اخذ قرارداد
شما می‌توانید با نوشتن قرارداد و مشخص کردن خواسته هایتان به صورت شفاف این تعهد را از ما بگیرید که همگی نیازهایتان برآورده خواهد شد. در این قرارداد موارد زیر مشخص خواهد شد:

زمان اجرای قرارداد
هزینه
امکانات سایت
تعهدات مجری و کارفرما
قوانین طراحی سایت
مشخص کردن نوع وبسایت
طراحی قالب
پس از مشخص کردن تعهدات و بستن قرارداد به سراغ طراحی قالب و مشخص کردن منوها و ذیل منوها خواهیم رفت. احد از مهمترین مواردی که در تشکیل یک وبسایت اهمیت دارد رنگبندی و ظاهر سایت است. که با توجه به نکات سازمانی و علایق شما و ارشاد مشاورین ما مشخص خواهد شد.مشاوره مجانی آوش تک

در این مرحله یک قالب برای شما ساخته خواهد شد و با توجه به علایق شما ایرادات و مشکلات آن را برطرف خواهیم کرد.

محتوا گذاری
بعد از برگزیدن قالب و زیباسازی سایتتان باید به سراغ اصلی ترین قسمت یعنی محتوا نویسی برویم. نوشتن درونمایه نه فقط برای سئو و رتبه دریافت اهمیت دارد بلکه کاربران با خواندن این متن ها جذب کسب و کار شما می‌شوند.

در این تقسیم با استفاده از تجربه های کارشناسان ما و نکاتی که شما به ما خواهید گفت، درونمایه مناسب فرآوری خواهد شد.

دقت داشته باشید که کمپانی های طراحی سایت در طهران زیاد هستند، اما اینکه شما کدام شرکت را گزینش کنید پیوستگی به میزان اهمیتتان به شغلتان دارد.

جمع بندی

شما در این نوشتار با انواع، کارایی ساختار و برپایی وبسایت آشنا شدید. برپایی یک فروشگاه مجازی یک گام بلند به سمت فروش چند برابری است. پس همگی مواردی که به شما در این مقوله کمک خواهد کرد را رسیدگی و با انتخاب هوشمندانه یک شرکت طراحی سایت در تهران کسب و کار خود را متحول کنید.

از اینکه لغایت انتهای این مقاله با ما همراه بودید متشکریم. اگر در این گویه سوالی دارید یا نیاز به مشاوره دارید حتما همین اکنون که با مشاورین ما به چهره تلفنی و یا به صورت واتس آپ در بستگی باشید.

حتما تجربیات و نظرات خویش را درباره فضای مجازی برای ما پایین همین پست بنویسید.





:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: